Newsletter ATL

Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani otrzymywaniem informacji o naszych szkoleniach, prosimy o dopisanie się do Newslettera.
ATL Liderem PrzedsiębiorczościEuropejski Fundusz Społeczny
Informacje o ATL ATL Lider PrzedsiębiorczościKlienci i RekomendacjeOfertaSzkolenia otwarteSzkolenia dofinansowane z EFSSzkolenia zamknięteKatalog szkoleńMiejsca szkoleńWykładowcyUsługi doradczePracaWażne linkiKontakt
atl_s
 
  Polecamy Państwu szereg tematów szkoleń z kilkunastu obszarów tematycznych.  
     

Katalog szkoleń:

  HANDEL KRAJOWY I ZAGRANICZNY
ZAKUPY, LOGISTYKA
TRANSPORT, SPEDYCJA
REKLAMACJE
PRAWO CELNE
UMIEJĘTNOŚCI OSOBISTE
UMIEJĘTNOŚCI MENADŻERSKIE
FINANSE
ZARZĄDZANIE PRODUKCJĄ
SPRZEDAŻ I OBSŁUGA KLIENTA
PRAWO - KODEKS SPÓŁEK HANDLOWYCH
RÓŻNICE MIĘDZYKULTUROWE W BIZNESIE.
PR I MARKETING
 
     

Należymy do:


 
REKLAMACJE

DOCHODZENIE I ZAŁATWIANIE REKLAMACJI NA RYNKU B2B W KRAJU I ZA GRANICĄ.
09.10.2017 - Warszawa
15.11.2017 - Poznań
17.11.2017 - Gdańsk
22.11.2017 - Katowice
REKLAMACJE Z TYTUŁU SZKÓD W TRANSPORCIE - ZAŁATWIANIE I DOCHODZENIE.
27.09.2017 - Poznań
02.10.2017 - Warszawa
04.10.2017 - Katowice
16.10.2017 - Gdańsk
TRANSPORT DROGOWY - REKLAMACJE I SPORY.
17.10.2017 - Warszawa
07.11.2017 - Poznań
08.11.2017 - Katowice
13.11.2017 - Gdańsk
TRANSPORT MORSKI - LIKWIDACJA SZKÓD I DOCHODZENIE ROSZCZEŃ. KONOSAMENT I INNE DOKUMENTY PRZEWOZOWE.
16-17.10.2017 - Warszawa
20-21.11.2017 - Gdańsk
14-15.05.2018 - Poznań
PONIŻSZE SZKOLENIA AKTUALNIE REALIZOWANE TYLKO W KONWENCJI ZAMKNIĘTEJ (IN-COMPANY)
REKLAMACJE KONSUMENCKIE PO ZMIANACH.
PRAKTYKA REALIZACJI NOWYCH OBOWIĄZKÓW PRZEZ PRZEDSIĘBIORCÓW OD 2017 ROKU. NOWOŚĆ
REKLAMACJE KLIENCKIE - JAK UTRZYMAĆ I WZMOCNIĆ POZYTYWNY WIZERUNEK FIRMY W KONTAKCIE Z REKLAMACYJNYM KLIENTEM?
SPECJALISTA DS. REKLAMACJI.
KOMPENDIUM WIEDZY NT. DOCHODZENIA I ZAŁATWIANIA REKLAMACJI W SFERACH B2B, B2C, B2T PO WAŻNYCH ZMIANACH PRAWA W 2015 ROKU NOWOŚĆ
 
     
 
  Š 2003-2004 ATL "Achievement Through Learning" do góry