Newsletter ATL

Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani otrzymywaniem informacji o naszych szkoleniach, prosimy o dopisanie się do Newslettera.
ATL Liderem PrzedsiębiorczościEuropejski Fundusz Społeczny
Informacje o ATL ATL Lider PrzedsiębiorczościKlienci i RekomendacjeOfertaSzkolenia otwarteSzkolenia dofinansowane z EFSSzkolenia zamknięteKatalog szkoleńMiejsca szkoleńWykładowcyUsługi doradczePracaWażne linkiKontakt
atl_s
 
  Polecamy Państwu szereg tematów szkoleń z kilkunastu obszarów tematycznych.  
     

Katalog szkoleń:

  TRANSPORT, SPEDYCJA
ZAKUPY, LOGISTYKA
HANDEL KRAJOWY I ZAGRANICZNY
REKLAMACJE
PRAWO CELNE
PRAWO PRACY
UMIEJĘTNOŚCI OSOBISTE
UMIEJĘTNOŚCI MENADŻERSKIE
SPRZEDAŻ I OBSŁUGA KLIENTA
RÓŻNICE MIĘDZYKULTUROWE W BIZNESIE.
FINANSE
ZARZĄDZANIE PRODUKCJĄ
PRAWO - KODEKS SPÓŁEK HANDLOWYCH
PR I MARKETING
REGULAMIN - Ogólne Warunki Świadczenia Usług   Szkoleniowych i Ochrony Danych Osobowych ATL.
CERTYFIKATY SUS 2.0 i RIS
 
     

Należymy do:


 
REKLAMACJE

REKLAMACJE Z TYTUŁU SZKÓD W TRANSPORCIE - ZAŁATWIANIE I DOCHODZENIE.
18.01.2019 - Poznań
29.01.2019 - Katowice
22.02.2019 - Warszawa
28.02.2019 - Gdańsk
DOCHODZENIE I ZAŁATWIANIE REKLAMACJI NA RYNKU B2B W KRAJU I ZA GRANICĄ.
01.03.2019 - Warszawa
05.06.2019 - Warszawa
30.09.2019 - Warszawa
11.12.2019 - Warszawa
PONIŻSZE SZKOLENIA AKTUALNIE REALIZOWANE TYLKO W KONWENCJI ZAMKNIĘTEJ (IN-COMPANY)
REKLAMACJE KONSUMENCKIE PO ZMIANACH.
PRAKTYKA REALIZACJI NOWYCH OBOWIĄZKÓW PRZEZ PRZEDSIĘBIORCÓW
TRANSPORT MORSKI - LIKWIDACJA SZKÓD I DOCHODZENIE ROSZCZEŃ. KONOSAMENT I INNE DOKUMENTY PRZEWOZOWE.
TRANSPORT DROGOWY - REKLAMACJE I SPORY.
REKLAMACJE KLIENCKIE - JAK UTRZYMAĆ I WZMOCNIĆ POZYTYWNY WIZERUNEK FIRMY W KONTAKCIE Z REKLAMACYJNYM KLIENTEM?
SPECJALISTA DS. REKLAMACJI.
KOMPENDIUM WIEDZY NT. DOCHODZENIA I ZAŁATWIANIA REKLAMACJI W SFERACH B2B, B2C, B2T
 
     
 
  Š 2003-2004 ATL "Achievement Through Learning" do góry