Newsletter ATL

Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani otrzymywaniem informacji o naszych szkoleniach, prosimy o dopisanie się do Newslettera.
ATL Liderem PrzedsiębiorczościEuropejski Fundusz Społeczny
Informacje o ATL ATL Lider PrzedsiębiorczościKlienci i RekomendacjeOfertaSzkolenia otwarteSzkolenia dofinansowane z EFSSzkolenia zamknięteKatalog szkoleńMiejsca szkoleńWykładowcyUsługi doradczePracaWażne linkiKontakt
atl_s
 
  Polecamy Państwu szereg tematów szkoleń z kilkunastu obszarów tematycznych.  
     

Katalog szkoleń:

  TRANSPORT, SPEDYCJA
ZAKUPY, LOGISTYKA
HANDEL KRAJOWY I ZAGRANICZNY
REKLAMACJE
PRAWO CELNE
PRAWO PRACY
UMIEJĘTNOŚCI OSOBISTE
UMIEJĘTNOŚCI MENADŻERSKIE
FINANSE
ZARZĄDZANIE PRODUKCJĄ
SPRZEDAŻ I OBSŁUGA KLIENTA
PRAWO - KODEKS SPÓŁEK HANDLOWYCH
RÓŻNICE MIĘDZYKULTUROWE W BIZNESIE.
PR I MARKETING
REGULAMIN - Ogólne Warunki Świadczenia Usług   Szkoleniowych i Ochrony Danych Osobowych ATL.
CERTYFIKATY SUS 2.0 i RIS
 
     

Należymy do:


 
SPRZEDAŝ I OBSŁUGA KLIENTA

TECHNIKI PRZEJMOWANIA KLIENTÓW KONKURENCJI I RADZENIE SOBIE Z OBIEKCJAMI KLIENTA.
SYTUACJE TRUDNE W OBSŁUDZE KLIENTA I ZARZĄDZANIE STRESEM.
PONIŻSZE SZKOLENIA AKTUALNIE REALIZOWANE TYLKO W KONWENCJI ZAMKNIĘTEJ (IN-COMPANY)
SKUTECZNY SPECJALISTA DZIAŁU HANDLOWEGO.
JAK NAJKORZYSTNIEJ ZAWRZEĆ UMOWĘ SPRZEDAŻY I DOBRAĆ NAJLEPSZE TAKTYKI NEGOCJACYJNE?
BUDOWANIE ODPORNOŚCI PSYCHICZNEJ I WEWNĘTRZNEJ MOTYWACJI.
Jak zwiększyć jakość w procesie sprzedaży?
Szkolenie jedno lub dwudniowe.
SKUTECZNE SPOTKANIE HANDLOWE - JAK UTRZYMAĆ KLUCZOWYCH KLIENTÓW?
 
     
 
  Š 2003-2004 ATL "Achievement Through Learning" do góry