Newsletter ATL

Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani otrzymywaniem informacji o naszych szkoleniach, prosimy o dopisanie się do Newslettera.
ATL Liderem PrzedsiębiorczościEuropejski Fundusz Społeczny
Informacje o ATL ATL Lider PrzedsiębiorczościKlienci i RekomendacjeOfertaSzkolenia otwarteSzkolenia dofinansowane z EFSSzkolenia zamknięteKatalog szkoleńMiejsca szkoleńWykładowcyUsługi doradczePracaWażne linkiKontakt
atl_s
 
  Polecamy Państwu szereg tematów szkoleń z kilkunastu obszarów tematycznych.  
     

Katalog szkoleń:

  HANDEL KRAJOWY I ZAGRANICZNY
ZAKUPY, LOGISTYKA
TRANSPORT, SPEDYCJA
REKLAMACJE
PRAWO CELNE
UMIEJĘTNOŚCI OSOBISTE
UMIEJĘTNOŚCI MENADŻERSKIE
FINANSE
ZARZĄDZANIE PRODUKCJĄ
SPRZEDAŻ I OBSŁUGA KLIENTA
PRAWO - KODEKS SPÓŁEK HANDLOWYCH
RÓŻNICE MIĘDZYKULTUROWE W BIZNESIE.
PR I MARKETING
 
     

Należymy do:


 
SPRZEDAŝ I OBSŁUGA KLIENTA

TECHNIKI PRZEJMOWANIA KLIENTÓW KONKURENCJI I RADZENIE SOBIE Z OBIEKCJAMI KLIENTA.
25-26.09.2017 - Gdańsk
19-20.10.2017 - Warszawa
23-24.11.2017 - Poznań
07-08.12.2017 - Zakopane
25-26.01.2018 - Katowice
PONIŻSZE SZKOLENIA AKTUALNIE REALIZOWANE TYLKO W KONWENCJI ZAMKNIĘTEJ (IN-COMPANY)
SKUTECZNY SPECJALISTA DZIAŁU HANDLOWEGO.
JAK NAJKORZYSTNIEJ ZAWRZEĆ UMOWĘ SPRZEDAŻY I DOBRAĆ NAJLEPSZE TAKTYKI NEGOCJACYJNE?
BUDOWANIE ODPORNOŚCI PSYCHICZNEJ I WEWNĘTRZNEJ MOTYWACJI.
Jak zwiększyć jakość w procesie sprzedaży?
Szkolenie jedno lub dwudniowe.
SKUTECZNE SPOTKANIE HANDLOWE - JAK UTRZYMAĆ KLUCZOWYCH KLIENTÓW?
 
     
 
  Š 2003-2004 ATL "Achievement Through Learning" do góry